معاون امور فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: 200 برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در این استان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام علی رستمی معاون امور فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان امروز در گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛گفت: در جلسات هم‌اندیشی که در اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد، برنامه‌های دهه کرامت تدوین و برنامه‌ریزی شده که در راستای آن 200 برنامه شاخص فرهنگی تصویب و اجرا می‌شود.

وی افزود: برگزاری نشست دختران کارکنان تبلیغات اسلامی کردستان با مدیرکل، برگزاری 10 همایش ویژه دختران در 10 روستای پرجمعیت استان و برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های سبک زندگی اسلامی در یکصد پایگاه اوقات فراغت تابستان از جمله این برنامه‌ها است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: برگزاری 10 جنگ شادی در مجتمع‌های فرهنگی نور شهرستان‌ها و ادارات تابعه، حمایت از یکصد پایگاه اوقات فراغت برای اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و حمایت از تشکل‌های میانی، کانون‌های فرهنگی و هیئات مذهبی برای اجرای برنامه‌های دهه کرامت از دیگر برنامه‌های کردستان در دهه کرامت است.

حجت‌الاسلام رستمی یادآور شد: اعزام 127 مبلغ و مبلغه به تمامی مراسم و برنامه‌های ویژه دهه کرامت نیز با استفاده از ظرفیت روحانیون بومی و مقیم استان نیز به همت تبلیغات اسلامی کردستان در ایام دهه کرامت انجام می‌گیرد.

وی افزود: اجرای برنامه‌های دهه کرامت در بقاع متبرکه با همکاری اداره اوقاف استان، اجرای مسابقات فرهنگی در فضای مجازی ، برگزاری نشست منطقه‌ای ستاد شئون با دعوت از مدیرکل تشکل‌های سازمان و با همکاری استانداری کردستان و فعالسازی شورای فرهنگی روستاها توسط روحانیون مستقر در راستای پیشبرد برنامه‌های فرهنگی روستاها از برنامه‌های متنوعی است که در استان کردستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ م ح

اعزام 127 مبلغ و مبلغه به برنامه های ویژه دهه کرامت در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.